Tuesday, November 9, 2010

cerita 2 pagi

kejadian belaku ahad malam senin. jam menunjuk kan pkul 1 pagi. Ade 3 dara pingitan xtaw nk wat per. Tetibe
dara pingitan 1 :    Bosan la. cam lapar je
dara pingitan 2:     Nk g kedai x??....g makan nk????
dara pingitan 1 :    bley gak. Aku nk mkn western je...nyum2
dara pingitan 3 :    pagi2 ni nk cari kt ner chicken chop sume tu???...
dara pingitan 2 :   kete de.pe de hal.....haha...
dara pingitan 3 : aku xkesah...

maka 3 dara pingitan bersiap la....melangkah pergi la mereke ber -3 mencari western food pada PUKUL 1 PAGI

dara pingitan 2 :  kite na cari kt ner???
dara pingitan 3 : try g sebelah ESSO

maka pergi la mereka ke kedai tu..malangnye kedai je lawa,besau tp iklan menu western pon xda..huhu

dara pingitan 2 :  Next destination(ceh wah omputih plak)???
dara pingitan 3 : kite g area tesco
 mereka pon pergila kedai M..Z berdekatan tesco. disebabkan da PUKUL 1 LEBIH,western food da xde...huhu...cdey 

taw x last skali mereka mkn pe n kt kedai mne????.....

Kedai = Bersebelahan Megah kesuma
makan = Sup sahaja

haha..pegi jauh2 cari kdi western, ye2 nk mkn chicken chop,suda nye mkn sup..haha...tu western r tu..haha

p/s = aku pon xtaw aku pe y aku citer..haha...k la..nk sambung wat esaimen DAD....

~ My lovely PeRson ~